Podążając w ślad za hasłem, iż Gorzów Wielkopolski jest miastem przyjaznym inwestorom, Miasto Gorzów Wielkopolski i firma TPV Displays Polska porozumiały się w 2009 roku co do współpracy, która zakłada podejmowanie wspólnych działań promocyjnych. Pierwszym elementem tej współpracy było przekazanie miastu przez TPV telebimu, z którego mieszkańcy Gorzowa korzystają podczas imprez sportowych i koncertów na pięknym stadionie żużlowym. Kolejnym rezultatem tejże współpracy jest kampania wizerunkowa, zatytułowana „Łączy nas Gorzów”.
Wraz z przedsiębiorstwem, które tak bardzo zmienia wizerunek gospodarczy miasta pragniemy informować, że Gorzów Wielkopolski jest centrum regionu, posiadającym intensywnie rozwijającą się infrastrukturę, przyjazną administrację, a dzięki takim inwestycjom jak TPV Displays Polska młodym ludziom otwierają się nowe ścieżki rozwoju i kariery zawodowej. Po pracy zaś dostępny jest szeroki wachlarz możliwości spędzania wolnego czasu dla każdego, nawet najbardziej wymagającego odbiorcy.
Założeniem aktualnej edycji akcji jest zapoznanie mieszkańców regionu
z działalnością i znaczeniem TPV dla Gorzowa. Pomysłodawcy akcji postanowili pokazać TPV ze strony, z której zazwyczaj nie patrzy się na przedsiębiorstwa.
Dzisiaj TPV to nie tylko produkcja wysokiej jakości sprzętu elektronicznego, to przede wszystkim ludzie z różnymi pasjami, których połączyły dwa, od pewnego czasu nierozerwalne elementy – TPV i Miasto Gorzów. Dzięki ludziom pracującym w TPV i mieszkającym w Gorzowie, miasto może poszczycić się wysokim poziomem rozwoju.
To dzięki nam, mieszkańcom i pracownikom, możemy dzisiaj śmiało powiedzieć: „Łączy nas Gorzów”.
Ze względu na fakt, że kampania ma już swoją historię przypominamy jak przebiegała jej pierwsza edycja w 2009 roku.
Elementami kampanii były plakaty i filmy promocyjne, swoim zasięgiem obejmujące Gorzów i miejscowości w promieniu 30km.
Wzory plakatów reklamowych:
Przygotowane spoty reklamowe:
Spot reklamowy 1
Spot reklamowy 2
Spot reklamowy 3
Kampania „Łączy nas Gorzów” – „Dobre miejsce do życia i pracy” - przeprowadzona została na przełomie października i listopada 2009 roku w miejscowościach województwa lubuskiego, południowej części zachodniopomorskiego i wschodniej części wielkopolskiego. Za pośrednictwem telewizji TVP3 i Teletop wyemitowane zostały spoty które można obejrzeć również na stronie kampanii. W poszczególnych miejscowościach wywieszone zostały plakaty promujące miasto przez pryzmat TPV Dispays Polska i firmę TPV poprzez miasto w którym funkcjonuje, a billboardy znajdujące się przy obwodnicy gorzowskiej wzmacniały podejmowane działania w regionie. Kampanię wspomagała strona internetowa, na której można było znaleźć wszelkie informacje związane z Miastem, TPV i samą akcją.
Zapraszamy do obejrzenia wzorów plakatów i spotów jakie są elementem podjętych działań.